Pracovník zákazníckeho centra sa ma spýtal, či už bola moja písomná reklamácia riešená a ak áno tak s akým výsledkom. Nakoľko riešená ešte nebola, tak mi navrhol, že ju hneď začne so mnou riešiť. Znova som mi vyrozprávala akým spôsobom mi prepadol kredit a aj to že to už bol druhý problém, ktorý riešim s Telefonicou O2 . Pracovník sa mi ospravedlnil za vzniknuté situácie a prisľubil mi, že prepadnúty kredit mi bude vráteny späť do 10 min . No veru poviem Vám, veľmi som tomu neverila.
Sľuby sa sľubuju a blázni sa radujú.
Reality je však iná. Ani nie do 5 minút mi prišla SMS, že kredit bol navýšený. Ten istý pracovník mi do 10-tich minút znova zavolal, či už je môj kredit pripísaný. Prisľúbil mi, že sa v Telefonica O2 budú zaoberať problematikou oznamovania platnosti kreditu.
Ďakujem Telefonice O2 za rýchle riešenie mojej reklamácie a tiež za príkladný a profesionálny prístup pracovníka zakazníckeho centra. Meno pracovníka nezverejňujem, nakoľko som nepožiadala súhlas s jeho uverejnením.
Z nespokojnej klientky 02 som sa stala "zatiaľ" spokojnou klientkou 02 a pevne verím, že to bol môj posledný problém s Telefonicou O2.