reklama

Ako ma Telefonica O2 prekvapila ....

Tak ako ma Telefonica O2 vytočila, tak ma aj velmi milo prekvapila. Po mojich trápenia so SIM kartou a prepadnutim kreditom ( http://voznicka.blog.sme.sk/c/115257/Ako-ma-riadne-vytocila-Telefonica-O2.html ) som zostala zaskočena z telefonátu od pracovníka Telefonica O2.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Pracovník zákazníckeho centra sa ma spýtal, či už bola moja písomná reklamácia riešená a ak áno tak s akým výsledkom. Nakoľko riešená ešte nebola, tak mi navrhol, že ju hneď začne so mnou riešiť. Znova som mi vyrozprávala akým spôsobom mi prepadol kredit a aj to že to už bol druhý problém, ktorý riešim s Telefonicou O2 . Pracovník sa mi ospravedlnil za vzniknuté situácie a prisľubil mi, že prepadnúty kredit mi bude vráteny späť do 10 min . No veru poviem Vám, veľmi som tomu neverila.

Sľuby sa sľubuju a blázni sa radujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Reality je však iná. Ani nie do 5 minút mi prišla SMS, že kredit bol navýšený. Ten istý pracovník mi do 10-tich minút znova zavolal, či už je môj kredit pripísaný. Prisľúbil mi, že sa v Telefonica O2 budú zaoberať problematikou oznamovania platnosti kreditu.
Ďakujem Telefonice O2 za rýchle riešenie mojej reklamácie a tiež za príkladný a profesionálny prístup pracovníka zakazníckeho centra. Meno pracovníka nezverejňujem, nakoľko som nepožiadala súhlas s jeho uverejnením.

Z nespokojnej klientky 02 som sa stala "zatiaľ" spokojnou klientkou 02 a pevne verím, že to bol môj posledný problém s Telefonicou O2.

Mária Voznická

Mária Voznická

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rob ľuďom to, čo si praješ, aby oni robili tebe.HOC FACIAS HOMINI, QUOD CUPIS ESSE TIBI. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéITNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu