reklama

Ako ma riadne vytočila Telefonica O2....

Minulý rok som sa stala O2 jednotkou a myslela som si, že som urobila dobre. V marci mi prišla SIM karta, zaregistrovala som si ju a kúpila som si prvý 550,- Sk kredit, ktorý mi O2 nádherne navýšil o ďalších 550,- Sk. Na O2 som nahovorila aj rodičov, veď mať v zálohe aj inú SIM  kartu a po prečerpaní voľných minút u iného operátora je to celkom dobrá vec. Nehovoriac o tom, že oco rád píše SMS-ky a u O2 je cena nižšia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

Prvý krát som zostala zaskočená v júli, keď som si zobrala moju O2 kartu na dovolenku do Bruselu. Z troch belgických operátorov sa mi nechytil ani jeden.
No mala som sa doma lepšie pozrieť, že v Belgicku ešte nie je možný roaming. Tak som si len pomyslela, no veď len začínajú určite sa služby zlepšia.

Ako som sa len mýlila......


Druhý krát ma Telefonica O2 dostala nasledovne: oco si pod mojim dohľadom prvý krát dobil kredit, zavolal a telefón sa vypol. No veď to nie je nič hrozne, občas sa to stáva.
Zapnem mobil a zaujímavá správa SIM karta odmietnutá, znova vypnem a zapnem, stále tá istá správa. Vyberiem kartu a vložím ju do iného telefónu, zapnem mobil a znova tá istá správa.... SIM karta odmietnutá. Volám na zákaznícku linku 949 a hovorím s operátorom o mojom probléme a že som už skúsila aj iný telefón. Mám vraj vypnúť a zapnúť znova mobil. Ja mu vravím, že to som už urobila, tak nech znova. Hovorím im, že to nejde. Tak vraj chyba bude v telefóne, ja mu vravím, že som už telefón menila. No po 8 minútach mi telefonovania mi povie, že si s mojím problémom nevie rady a vraj mám isť do predajne. Tak som šla som do predajne. Prvú predajňu, ktorú mám po ceste je predajňa O2 v Poluse. Prišla som do predajne. Predo mnou stáli v rade 5 ľudia. No paráda to bude rýchlo. To bola moja naivita. Stála som v rade viac ako 2 hodiny. Po 2 hodinách som sa konečne dostala na rad, povedala som celý problém pracovníčke a aj to že mi na zákazníckej linke nevedeli poradiť. Pracovníčka sa len pozerala na mňa, že ona nevie čo mám s tým robiť a oni sú len partnerská predajňa a mám isť s mojím problémom do Avionu. No super. Na druhý deň kráčam do predajne v Avione. Po viac ako hodinovom čakaní na rad som konečne svoj problém rozpravám pracovníčke za pultom. Joj také veľké oči som ešte nevidela, ako tie ktoré na mňa otvorila. A začalo sa riešenie môjho problému. Skúšala dať SIM kartu do svojho mobilu no a nič, volala na O2 linku a tiež jej nevedeli povedať čo s kartou môže byť. Tak mi odporučila jedine, že sa mi telefonicky ozve a povie mi riešenie. No veru doteraz by som čakala... Keď sa mi po 4 dňoch neozvala, tak som volala na zákaznícku linku, aby mi dali číslo do predajne. Ich odpoveď bola zaujímavá: do predajne mi nemôžu dať telefónne číslo. To už som teda riadne perlila. Tak chcem či nechcem, hybaj znova do predajne v Avione. Aspoň pozitívna správa v rade som čakala len 45 min. V predajni boli iní pracovníci než minule a tak som svoj problém vysvetľovala už 4x. Ale už sa blížilo k riešeniu. Mala som šťastie pracovník síce nevedel kde môže byť chyba, ale odporučil mi výmenu SIM karty. No hurá konečne riešenie. Vtom nastala zaujímavá otázka .... a máte so sebou tú plastikovú kartičku kde bola SIM karta uložená? No teraz veru som zízala ja. A to mi nikto nevedel povedať dopredu? Bez tejto kartičky mi nemôžu SIM kartu vymeniť, už som mala toho akurát tak dosť a pevne som dúfala, že ju oco nevyhodil. Z predajne som odchádza naprázdno. Po úpornom hľadaní sme kartičku našli a ja som veru nedočkavo kráčala do predajne. Po 1,5 hodinovom čakaní na rad som svoj problém vysvetľovala už 5x, lebo keď som pracovníčke ako prvé povedala, že chcem vymeniť SIM kartu tak začal kolotoč otázok. Našťastie táto pracovníčka po mojich zodpovedaných otázkach vedela SIM kartu vymeniť a tak sa začal proces výmeny SIM karty. Trvalo to asi pol hodinu ale ja som šťastná odchádzala domov s fungujúcim mobilom. No veď po viac ako mesiaci trápenia a obchádzania predajní, volania na zákaznícku linku som bola naozaj v siedmom nebi, že oco už môže telefonovať. S radosťou som mu odovzdala mobil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak si myslite, že sa moje trápenie s Telefonicou O2 skončilo, tak sa mýlite.


Tretí krát ma Telefonica O2 dostala nasledovne.
Po mojich neskutočných trápeniach s výmenou SIM karty som sa rozhodla že sebe aj mame nabijem kredit až v posledný deň platnosti aby som znova nemala problémy, resp. ak by nastali, tak aby sa dalo čo najdlhšie telefonovať. To bola obrovská chyba!
Skontrolovala som si na zákazníckej linke 949 dokedy nám kredit platí a aká suma nám ostala. Obidvom do 30.9.2007 no super, aspoň budem kredit nabíjať naraz, zistila som že na jednej karte ostalo viac ako 600,- Sk a na druhej cez 1000,- Sk. Tak to mi stačí dobiť najnižším 250,- Sk kreditom. Moje prvé trápenie nastalo v zohnaní 250,- Sk kreditu. Prešla som 3 benzínové pumpy a taký kredit nikde nebol. No tak veru zbehnem do Polusu do predajne O2 a bude pokoj.
HAHAHA ....
V predajni 250,- Sk kredit nemali a odporučili mi trafiku na tej istej chodbe. No to je na šľak trafenie. Už som začala tušiť, že dobitie kreditu nebude také ľahké. Našťastie v trafike kredit mali a ja som šla spokojne domov. Večer, keď som už mala voľnejšie tak som sa pustila do dobíjania kreditu. Najprv som dobila maminu kartu a potom moju. Po piatich minútach dobitia kreditu na karte som volala na zákaznícku linku a kontrolovala som hodnotu kreditu, či mi už kredit nabehol.
Nasledovalo riadne prekvapenie.
Na obidvoch kartách bol kredit okolo 270,- Sk. To je divné, asi sa pomýlili, veď na obidvoch chýbala slušná čiastka. Okamžite som volala na zákaznícku linku a spojila som sa s operátorom. Operátor po kontrole zistil, že mi už kredit prepadol. Ja mu vravím, " to nie je možné, lebo mi platí do 30.9.2007 a to je dnes". Ďalšia veta od operátora ma už dorazila načisto: 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Platnosť kreditu je 3 resp. 6 mesiacov od posledného dobitia a to do presnej hodiny, minúty a sekundy od posledného dobitia."

WAW ....
Spýtala som sa ho: "ja som kredit na mojej karte dobíjala pred pol rokom to si mám pamätať na presnú hodinu a minútu? " Odpovedal: "je to tak zadefinované v systéme a on s tým nič neurobí." Môžem poslať písomnú reklamáciu. Chcela som môj problém vyriešiť rýchlejšie a tak som si pýtala telefónne číslo na niekoho kompetentného. On mi mohol dať telefóne číslo len na recepciu do O2. Na druhý deň som tam volala a pýtala som si niekoho kompetentného v reklamačnom oddelení. Pracovníčka na recepcii nevedela na koho má ma prepojiť a vypýtala si na mňa telefónne číslo, že mi zavolá. No žiaľ doteraz sa mi neozvala. Mne nič iné neostávalo ako v dnešnej modernej elektronickej dobe napísať reklamačný list a poslať ho klasickou poštou do Telefonica O2.
Teraz čakám na riešenie mojej reklamácie.....
O úspešnosti či neúspešnosti vás budem informovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z tohto môjho poznatku vyplývajú otázky pre Telefonica O2:
Prečo na hotline linke a v predajniach sú pracovníci čo nemajú páru ako postupovať pri odmietnutej SIM karte?
Prečo zákaznícka linka neinformuje klientov o presnej dobe platnosti ich kreditu, t.j. presnú hodinu, minútu a sekundu a prečo nie je táto špecifická platnosť kreditu nikde nezverejnená? 

Rada na záver pre O2 kreditákov: zapisujte si do diára presný termín kedy ste si nabíjali kredit.... deň, mesiac, rok, hodinu, minútu, sekundu.... o istý čas to bude pre Vás veľmi dôležité.

Telefonica O2 ďakujem ti za kopu adrenalínu a zabitý čas. 

Mária Voznická

Mária Voznická

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rob ľuďom to, čo si praješ, aby oni robili tebe.HOC FACIAS HOMINI, QUOD CUPIS ESSE TIBI. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéITNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu